Sunday, October 14, 2018

VITECOIN


VITECOIN



NIEUWE GENERATIE RIDESHARING IN BLOCKCHAIN-TECHNOLOGIE, 

In de afgelopen paar jaar hebben we een uitstekende verbetering van de ridesharing-economie meegecreëerd, zonder enige aanwijzing voor terugval. Gemaakt denkbaar door de enorme ontwikkeling van mobiele telefoonaanpassing en webnetwerk over de zich ontwikkelende markten in de wereld, is de ridesharing-economie voorzien om achtvoudig te creëren tegen 2030 tot $ 285 miljard. Alleen al in 2017 waren er meer vijf miljard ritten voltooid. Het clienteel van ridesharing-administraties is voorzien om tot 2021 tot 500 miljoen te creëren. Al die tijd blijft het aantal jongeren zonder voertuigen maar creëren.
Wat is Vitecoin?
Vitecoin (VT) is het gecomputeriseerde contant geld dat zal worden gebruikt als een directe vereffeningslaag onder ruiters en bestuurders door middel van directe portefeuille-uitwisseling nadat een rit effectief is voltooid. Het geld kan worden verkregen met vet of met verschillende digitale valuta's. Vitecon wordt bijgevolg van de VT-portemonnee van de rijder uitgewisseld met de VT-portemonnee van de bestuurder. Bij het aanraken van een vangst hebben chauffeurs het alternatief om hun loon op te slaan of om het in te ruilen voor een Vite-good trade om het uit te betalen.
Vite Vision:
Token plaatsen in de wereldwijde ridesharing-industrie door Vitecoin (VT) de belangrijkste gecomputeriseerde geldvereffeningslaag onder rijders en bestuurders te maken, waardoor het probleem van het overboeken van geld en Visa-kosten geëvacueerd wordt. Ook is het sociale effect van Vite bedoeld om de maatschappij te laten profiteren en om de ontmoetingen met ruiters, bestuurders en stedelijke gemeenschappen in het algemeen te verbeteren. Dit maakt een onbegrijpelijk verbeterde keuzevrijheid van de markt in contrast met de huidige voordelen van georganiseerde ingehuurde strijdjagers.
Vite Mission:
Om monsterlijke ontwikkeling van mobiele telefoonaanpassing en webbeschikbaarheid over de ontwikkelende markten in de wereld op blockchain-innovatie te bevorderen met ridesharing voor de blockchain-leeftijd die de visie van Vitecoin adequaat kan realiseren.
Hoe kan het functioneren?
Pillagers kunnen Vitecoin-token kopen met fiat of Visa. Chauffeurs kunnen geld verdienen met behulp van een trade of op het dichtstbijzijnde Vite-kantoor. Als de stage uitzonderlijk goed blijkt te zijn, zullen de visums uiteenvallen en Vitecoin het belangrijkste erkende medium zijn, waardoor de belangstelling voor de symbolische Ethereum-installatiedeur wordt uitgebreid en de handelsintroducties zelfdiscipline het hoogtepunt van de aflevering worden.
Een uniek zakelijk model
We willen een win-win-omstandigheid creëren door respect fatsoenlijk onder ruiters, chauffeurs en stedelijke gebieden te verspreiden. Als eerste in zijn soort, zal ons uitgebreide, veelal winstgevende model een andere perspectiefverandering in de ridesharing-economie brengen en een aanzienlijke mate van helderheid verhelderen over de problemen die zijn gerezen bij gehuurde administraties van militairen.
The Vite Platform (MVP)
Vite App, toegankelijk op Android en iOS, is een mobilofoontoepassing die P2P (gedistribueerde) ridesharing aanmoedigt door reizigers te associëren die een rit nodig hebben met bestuurders die een auto hebben op de tikken van een vangst. De Vite-app maakt gebruik van area sharing-innovatie en een opstelling van berekeningen om reizigers te coördineren naar de privé-of taxibestuurders in het magazijn, zodat de rijders in de gelegenheid zijn om voordelige en aangename individuele wisseladministraties te krijgen. De bèta-variant is effectief bèta geprobeerd met geselecteerde klanten in Mauritius. Onze revolutionaire, ingebouwde Vitecoin-wallet voor aflevering is beschikbaar voor zowel rijder- als bestuurderstoepassingen vóór de verzending in augustus.
Bedrijfsontwikkeling en marketing
Nadat de ICO is afgelopen, zal het bestuur openlijk van start gaan op Mauritius en kruiselings over 14 opmerkelijke stedelijke gebieden in Zuid-Afrika met een totale bevolking van 277 miljoen individuen. Voordat we in een andere stad gaan rijden, zullen we 33% van het jaar besteden aan sociale aandacht voor onze verzending en chauffeurs voor inschrijvingsprogramma's. Chauffeurs die zich in de goede tijd bij de administratie aansluiten, zijn belast met het brengen van verschillende stuurprogramma's voor uitzonderlijke kortingen en voordelen. Zuidelijk Afrika, onze eerste markt bevat een deel van de grootste en meest gecreëerde stedelijke gemeenschappen van Afrika. Zuidelijk Afrika alleen al krijgt 40% van de jaarlijkse vakantiegangers van het vasteland en er is betrouwbaar een monsterlijke vereiste voor taxi's en vervoer op aanvraag.
Voor meer relevante informatie over dit uitzonderlijke project, bezoek de onderstaande links.

AUTEUR: dragonsanke1 
Eth address :
0xb30xB3cE19Ad89635B5642b45eb58CF7D5BEC0af 

No comments:

Post a Comment